Contrastar, pensar (donar-li al cap), avaluar, valorar, indagar, relacionar, treballar per un fi, metes, expectatives, resultats, esbrinar ideologia amagada darrere d'allò que ens venen com a "bo", investigar, llegir literatura científica, coherència, llibertat individual, preocupació davant d'uns mals resultats, dimensió social del coneixement (cultura general), millora a partir dels resultats i d'experiències anteriors, tradició com arrel, anàlisi dels rumbs des d'una perspectiva política -de la polis, comunitat, societat, grup-.
Bloc B
Pensar (opinar), creure, confiar, esperar/esperança, vivència, laissez-faire, dret individual d'elegir un producte (escola progressiva), no anar més enllà del màrqueting del producte que ens volen vendre i que volen fer-nos passar per bo, bondat, bones intencions, no valorar els resultats, riure dels resultats, felicitat individual, llibertat sense imposició del grup o comunitat, anècdota, felicitat i intel·ligències múltiples i... per què no tarot?
Jo tinc molt clar en mans de quin bloc deixaria el meu fill pel que fa a la seua educació/instrucció. I més quan, després de nou anys d'escolarització, hi ha qui no ha sabut fer la "o" amb un canut.
I tu?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada