L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

13 de juliol del 2010

Bé, mira


Ja està la gràcia feta, com dirien aquí a Algemesí. Certament, quan veus una foto així d'un lloc que t'estimes sents una mica de ràbia. Una mica no. Molta! Què celebraven? Millor dit, quina era l'excusa per manifestar el seu odi? Que s'ha guanyat el mundial? Però algú em vol explicar QUÈ COLLONS HEM GUANYAT?

Haig de confessar que la previsió de celebracions així per Barcelona, que segurament per part d'alguns sectors minoritaris anaven a ser aprofitades per manifestar el seu odi a allò que no quadre amb EspaÑa i demostrar com de "mascles" són, em feia desitjar l'eliminació i ràpid oblit de l'aventura africana. Tampoc m'ha desagradat, però, que s'hagi guanyat la Copa del Món: per l'alegria d'alguns jugadors que em cauen bé, d'altra gent que m'estime.

Però n'estic fart que aquestes ocasions (no oblidem quan el Barça guanya no res...) siguen aprofitades per demostrar com d'imbècil es pot arribar a ser. M'agradaria posar-me en el cap de qui se li va ocórrer cremar els xiprers de l'avinguda Maria Cristina. Què sentiria?

Segurament tindria un somriure idiota a la boca. Per dintre, ignorància, frustració i falta d'estima pels seus i per allò seu.

Tornant a la pregunta d'adés... Què collons hem guanyat? Espanya no sé, però crec que el Barça ha guanyat el Mundial, no?

Ji ji ji.