L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

1 de setembre del 2024

L'estiu en una sola fotografia

 

El llibret de la part inferior és una breu història
del circ de València i del seu procés d'estudi
a través de l'arqueologia.

Pot dir-se que aquesta fotografia condensa tot el meu estiu: són aquestes pàgines les que m'han acompanyat durant aquestes setmanes, i amb elles he après a mirar el món de noves maneres, una per cada autor i per cada llibre. Kafka, Rosa, Gospodínov, Han, Esquirol, Wolf, Kundera, Garcès, Solà, Underhill...

A més, he deixat encarrilats aquests altres llibres:


A banda d'aquests, encara em queda molta faena... La muntanya de llibres pendents no para de créixer! No em bastarà una vida per llegir tot el que em propose, així que em serà necessària una segona o, fins i tot, una tercera: els al·ludits que prenguen nota! :D

Sense lectura, l'estiu no és estiu!