L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

12 d’abril del 2008

Pasqües

Com passen els dies! En un bufit, ja quasi que se m'ha passat l'arròs per parlar d'això de les Pasqües, però bé... No han estat malament del tot, no? Moltes coses m'han sorprès, altres m'han alegrat, i d'altres m'han sabut a poc, però bé, és el que hi ha.
Me n'he adonat que quan ensenye València a algú, algunes coses que em semblaven estupendes se'm tornen garrules de repent, i d'altres que ni tan sols t'havies fixat amb elles, de sobte cobren un valor que no pensava. I és que veure els llocs que coneixes amb uns altres ulls ens ensenya moltes coses. Tot i que algunes coses romanen com estan em diguen el que em diguen, hehe.
Gràcies per tot a tots... I aquí, el vídeo del soparet, tot i que no sé si la merda connexió em permetrà de penjar-lo...
Brrrrr...