L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

12 de maig del 2008

Aprenentatges


Em feia mandra, és cert, però el meu viatget a València ha estat molt satisfactori. Veure tota la gent que t'estimes junta és molt bonic, i m'ha recordat aquest sentiment: que els estime. Potser aquesta estima calga cuidar-la més, perquè qui no em diu que a alguns d'ells haja estat la darrera vegada que els veuré...? Ains, crec que em poso una mica pessimista.

No sé, alguna cosa m'ha passat que em fa de veure-ho tot amb ulls diferents. Les mateixes coses de cada dia, les mateixes persones que m'han acompanyat tota la vida, m'ensenyen i em fan veure coses noves en què abans no queia. I m'he enrecordat d'aquella dita que abans el mòbil vell que tenia em recordava cada vegada que l'engegava: NON NOVA, SED NOVE. No ens cal fer coses noves per sentir-nos bé. Ens cal retrobar el sentit que tenen aquelles que fem sempre, i fer-les amb un esperit nou.

Gràcies a tothom!