L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

8 de maig del 2008

Mandra

Ains! Unes setmanes abans sempre em fa il·lusió això de tornar a València durant uns dies, però el dia d'abans sempre m'entra una mandra de repica'm el colze... I més després d'un passeig com el d'ahir amb Claudio. De Drassanes fins a Ciutadella, passejant el port, l'estació de França (molt bonica), assaborint el parc de la Ciutadella mentre el sol es ponia, el Borne, el Gòtic, la catedral, i per rematar la nit, un passeig en bici fins a casa, des de Catalunya, per la Gran Via i plaça Espanya...


Supòs que demà m'alegrarà el dia el fet de veure a la gent que estime. Però una vegada vistos i parlats, què? Que si jo no isc, que si jo no puc quedar, que si jo... que si jo... Pppppffffff... Espere fer alguna coseta agradable, hehe, a banda de la boda.


I si no tal vegada em console un bon passeig pel Carme, els jardins del Túria, Vivers, Montfort, l'avinguda del Regne i tal vegada Russafa i alguna exposició... Sí! Ara ho recorde... El Greco m'espera al Pius V... Menys mal!


Vivers o Ciutadella?