L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

30 de juny del 2009

Gaudi-dències.



Ha estat, si més no, curiós. Darrerament tinc costum de portar un llibre sempre amb mi per si trobe algun racó digne d'estona de lectura. I per al passeig pel Palau de Pedralbes he agafat el de Gaudí (d'entre la mitja dotzena que tinc començats...). Bé, després de la visita al museu de ceràmica, he passejat pels jardins: una passada. Als seus racons la calor s'esvaïa, tot de fonts i amb una pèrgola ben ombrívola amb una atmosfera especial. He acabat doncs, el llibre: evidentment, el racó era digne de lectura.

Quina ha estat la meva sorpresa quan en sortir dels jardins el Palau, he vist un panell que explicava que l'autor de la font on havia begut i de la pèrgola que m'havia donat ombra era Gaudí. Quina gaudí-dència! Gaudí llegit en Gaudí. De tornada a casa he buscat un bicing. I per casualitat he passat per la porta de la finca Miralles, de Gaudí, que feia temps volia veure...

Així doncs, el missatge és clar: Édgar, has d'anar a veure l'interior de Sagrada Família. Així doncs, he arribat a casa i quina sopresa agradable l'assabentar-se que no cal fer cua per aconseguir l'entrada... I aquest fet era el que em donava més mandra per anar-hi...

Així doncs, allà que hi aniré!