L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

30 d’agost del 2009

Scream (interior)


La incertesa fins l'últim moment. Sense plaça als nomenaments d'estiu, en la reserva divendres passat... i sense saber res de res de què serà de mi en pocs dies.

Canvi segur de centre, d'alumnes, de companys de feina, tornar a demostrar el meu interès i les meves ganes d'aprendre, incertesa d'horaris, possible canvi de ciutat, de vivenda... i només puc fer que esperar el veredicte del nomenament telemàtic, hehe.

Això sí, davant d'aquestes situacions semble estar ben tranquil. Però només m'ho semble (fins i tot m'ho arribe a creure i tot...): però de nit, els malsons repetits (sempre sobre arribar tard no sé on) i les infinites vegades que em desperte em demostren que la cosa no s'ho val menys.

Quin ofici et fa desenvolupar més la capacitat d'adaptació a nous reptes que la de mestre i professor interí?

Segur que pocs més, hehe.

Tindré sort! (O no!) :D