L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

17 d’agost del 2009

Trencaclosques.

Oratge sec: però ma mare de casualitat m'havia proveït d'una crema de mans que em va ser finalment força útil. Desorientat a Augsburg: en caure el full de la guia que tenia solt, em parla de la torre que tinc davant i que les vistes des d'ella són impressionants (no hagués pujat de no haver caigut el full). Com anar a Landsberg? Gràcies al plànol que una dona em dóna a la guixeta de la mateixa torre, puc saber com s'hi va. El concert que acaba a les dotze exactes: l'hora justa per coincidir amb un nou amic...

Tot de detalls que em fan pensar que mentre vivim, no fem sinó ajuntar peces i peces que fan un gran trencacaps. Però què hi ha dibuixat... qui ho sap? Si ho sabéssim tal vegada seria més fàcil de muntar, no?

Ni tan sols sabem si serem suficientment lúcids per encertar de veure-ho!