L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

25 d’agost del 2013

Propera parada: Josep Pla

Sí, jo també pense que sobra el logo de la Caixa
La meua companya M. m'ha parlat de Josep Pla infinites vegades, per explicar-me açò i allò, però sobretot per mostrar-me l'admiració que sent per l'escriptor i la seua obra... la qual desconec totalment. Quina vergonya!

Just ahir vaig gaudir amb ella d'alguns dels millors paratges del Baix Empordà: acabarem a Palafrugell, on visitàrem el far de Sant Sebastià i Llofriu, el poble on és soterrat l'escriptor. Impressionant i espectacular.

Així doncs, no em faré més de pregar. Començaré pel Quader Gris: si l'obra em permet d'aprehendre i viure més intensament aquests indrets de l'Empordà, ja pagarà la pena amb escreix.

I intuïsc que no en quedaré defraudat!

Cala s'Alguer, a Palamós







Palafrugell des del far de Sant Sebastià
Llafranc i Calella de Palafrugell, des del far de Sant Sebastià 

El de Sant Sebastià és el més potent del litoral ibèric


Esperant la tempesta! Brouuum!





Llofriu: una casa
Església i campanar de Llofriu