L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

31 d’agost del 2008

Llibres!

Ja pensant en l'1 de setembre, m'he posat a mirar la paret, com de costum, i m'he adonat de la quantitat de llibres que tinc, malgrat la meva intenció de tornar a Vlc aquells que "no em fan falta". Uf, la majoria dels d'ací crec que no em fan falta per a res, però malgrat això aquí estan, damunt de la prestatgeria. I és perquè tinc una espècie de sentiments bons vers a ells, o millor dit, ells, pels records que evoquen al voltant de les lectures que els he fet, transmeten bones sensacions només de mirar-se'ls. I és que els llibres crec que són els únics objectes amb què realment podem dir que hi ha una relació d'afectivitat, no creieu? Fins i tot amb aquells que hem comprat seguint impulsos extranys i que encara no hem llegit, però sabem que un dia ens cridaran de manera insistent...
Bé, ja somie el moment de tenir casa meva i anar muntant la meva pròpia biblioteca sense que es mescli amb la dels meus pares, hehe. No queda ni què!!
1 de setembre... Tot açò ho pense crec que per no donar-li més voltes a una cosa tristíssima: ja s'ha acabat l'estiu. El primer estiu de vacances pagades ^^. Ara, de nou a la rutina, nous reptes, noves persones, nous nens i nenes nerviosos i inquiets a qui donar quelcom que esperem sigui bo i profitós. La meva primera tutoria. Quina responsabilitat! Però amb bona voluntat, feina i constància, tinc la sensació que els resultats seran bons per tothom. En això confie.


Amb l'ajuda, com no, dels llibres!
PS-Algú coneix alguna versió del Tirant per a nens?

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo no senc cap pena perquè s'acabe l'estiu, uf! en aquesta calor i en aquest aburriment. M'agrada pensar en l'inici del curs, què passarà? fins quin tema arribaré? faré esport? ho sabré portar millor que el curs passat? ...

Tirant si hi ha una versió per a xiquets, perquè jo me'l vaig llegir així... ho buscaré.