L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

22 de setembre del 2008

Dites valencianes

Quan la gent no mira als ulls quan et dirigeix la paraula, ans al contrari, gira un poc el gest amb cert aire de menyspreu, sol deure's a diferents raons. La principal, que caigues malament a aquesta persona en qüestió. A mi m'està passant, sorpresivament, amb una persona de la qual esperava més. Però analitze les raons que té per tenir aquesta actitud i no puc evitar veure l'altra cara de la moneda: immaduresa, infantilisme, hipocresia, malíccia, egoisme, falta d'empatia total.
Aquests ingredients que trobo no fan més que desautoritzar aquell, que com diem els valencians, ben encertadament, "vol ser merda i no arriba a pet".
D'altra banda, ja m'agradaria a mi que aquestes tonteries no m'afectaren tant. D'entrada, quan se m'acosta se'm fa fosc i ja se'm caga el dia. No suporto la imbecilitat, em pot! Però no ho puc evitar, sóc un babau massa sensible. Quan em cansi, a cagar i avant. Que la vida són quatre dies.