L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

3 d’octubre del 2017

Estan jugant amb nosaltres

Ahir, després de cagar-me en la mare que els va parir a tots, me n'assabentí que la Generalitat considerava la presumpta "vaga" com una "aturada general pel país". Això es traduïa, entre d'altres coses, en què no descomptaran els diners del sou dels treballadors públics que fem l'aturada.

M'enfada tant!!! I m'enfada perquè és una manera de comprar-nos. D'utilitzar-nos amb el seu pols amb Madrid comptant-nos a tots dintre de les "seues files". Puc estar d'acord en molts posicionaments sobre el que va passar diumenge, però que m'utilitzen d'aquesta manera m'indigna molt.

També m'indigna que el Consorci, o el Departament, o les direccions... (encara no he esbrinat com s'ha produït exactament) han obligat molts centres que anaven a funcionar amb certa normalitat a tancar. TANCAR. Sense serveis mínims, ni res. Així, instàncies superiors al propi treballador han decidit per ell si fa o no fa l'aturada.

Podran dir, amb tot el cinisme que siga menester, que l'aturada ha estat "un èxit". Un èxit? De qui, del despotisme? És això democràtic? És legal deixar els famílies d'una escola o institut sense serveis mínims? En quin país vivim?

La cosa se n'està eixint de mare. Cada vegada més preocupat.