L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

17 de desembre del 2008

Novetats.

Per fi m'ha arribat el CD de fotos del dia que anàrem a Montjuïc a veure la posta de sol. He posat ja l'àlbum al blog, per si voleu veure'l: junt amb aquestes fotos, les dels encants de llibres al Mercat de Sant Antoni i el dinaret que férem a casa meva.

Aquesta setmana, que m'he pres amb bastant calma, passejant allà on em duien els peus he vist llocs interessants per sopar, conversar i comprar xocolata. Recordeu-me si veniu algun cop a visitar-me, quan em pregunteu on sopar o on dinar, el restaurant japonés que he vist pel carrer Provença, o aquell altre que tenia bona pinta al carrer Escudellers, al Gòtic. I molts altres que ja aniré apuntant conforme els vagi recordant...

M'encanta Barcelona!