L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

8 de juny del 2008

Bicinguejant

Estic fet un ciclista professional. Què? Per què feu aquesta cara!? Total...! Per què no ho haig de ser? Bueno, bé, ho haig d'admetre... Però... Només he estat a punt d'atropellar un gos, però tot quedà en un esglai (tres vegades, sí, però sempre el mateix, el trauen a passejar quan vaig a treballar...); he caigut de la bici 3 vegades mal comptades; m'han amenaçat des d'un cotxe només una vegada; tan sols unes 30 weles de la carretera de Sants han corregut un greu perill (sort dels timbres de les bicis...). Tenint en compte la població del barri, és una xifra mínima! Ah! I oblidava la vegada que vaig deixar enganxada la bossa de mà a l'ancoratge de la bicicleta i haguí d'esperar una hora fins que algú va agafar aqueixa bici perquè el servei tècnic no venia... :D
Però com és d'agradable travessar la ciutat en bici quan està caient la nit. La veritat és que ha estat com un repte. I jo que em pensava que em costaria desenganxar-me del metro. Però la ciutat encara no està gaire preparada per tal d'anar del tot segur amb la bici. Falten molts carrils bici. La gent els utilitza per córrer, passejar, xarrar... Són intermitents i sovint estan mal senyalitzats.

Però si fem força, aconseguirem una ciutat més verda. N'estic segur. I vés per on, que a Algemesí també van a posar-ne... Tot el que siga boato... Ains!