L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

22 de juny del 2008

Misteris

Ahir, en tornar del meu passeig vespertí, vaig seure i mirar-me el mòbil, que me l'havia deixat a casa. I com si m'hagués estat esperant, va sonar. Algú em trucava... Però no marcava cap número. Ni tan sols un número desconegut. Em tocaven des d'un zero. A la pantalla només apareixia: 0. El vaig agafar i per supost, em van penjar en sentir la meua veu.

Algú sap com s'ho han fet perquè a la meua pantalla aparegués un zero? La veritat que em vaig quedar estranyat...
En fi, siga com siga, avui veient el sol amagant-se darrere de les muntanyes me n'he adonat d'una cosa òbvia... Que el món pega moltes voltes!! Ara aprofitem l'estiu que arriba, que al setembre qui sap què haurà sigut de nosaltres.