L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

26 de juny del 2008

Fi de curs

Aquí estic, perfilant les (p... pèrfides) memòries de fi de curs, fent bobades amb els companys i escoltant els alumnes que han vingut a l'escola d'estiu cridar com a bojos. Ja s'ha acabat el curs, el meu primer curs com a mestre!
Ha estat un any en que molts dels meus reptes i aspiracions s'han vist assolides. Viure a una ciutat, treballar del que m'agrada, conèixer nova gent, noves realitats, formes de pensar, de viure... I també he aprés a nadar, que sembla fàcil, però m'ha costat anys posar-m'hi! :D
En fins, vaig a fer-ho breu, que haig de fer com si treballara, hahaha. Per fi desfan aquest zulo on la Generalitat ens té posats i construiran l'escola nova... I mentrestant, ens n'anirem a un lloc que no està gens malament. Són aules prefabricades, però molt millor que l'edifici ruïnós on estem ara. Col·le nou, piscina nova, perquè ja m'he acomiadat també de la Trinitat Vella. Massa metro!!
Salut i força al canut, que arriba l'estiu ^_^
Sota us pose el vídeo amb fotos del col·le provisional que la meva companya Isabel ha preparat. Au!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Felicitats. M'alegre molt per tu.