L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

3 de març del 2009

Pantaló vell.

Era fàcil preveure-ho. Avui m'he posat la mà a la butxaca i... un forat, la tela desgastada. També les vores dels camals estan desfetes del frec amb el terra. La peça de roba cau a trossos i jo encara me la pose.

I és que farà més de vuit anys que m'acompanya. Crec que el pantaló de tela de Zara és la prenda de vestir més vella que encara utilitze i tinc a l'armari. Hi han passat desenes de pantalons vaquers, de samarretes, de polos i jerseis. Però encara tinc el pantaló de tela de Zara, un dels primers que em comprí amb els meus primers diners guanyats.

I ara, què en faré? Per què serà que alguns objectes ens defineixen? Supose que en acabar l'hivern el llençaré i l'any vinent ni me'n recordaré.

Però ara, quina pena!