L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

13 d’octubre del 2008

Paciència.

Això m'han dit avui que he de tenir: paciència i anar molt lent. Vaig marcant què cal fer en cada moment, què espere d'ells (dels alumnes), com cal fer les coses...

Y mientras tanto el Fernandito escribiendo sobre su compañero encima de la mesa. El company denuncia la situació i vaig i el Fernandito ja ho havia esborrat, però em conten què posava i ell ho admet. El faig buidar el calaix, agafar la taula i sortim de la classe en busca de la cap d'estudis. La trobem i el nen plora i plora. Li dic que ningú se'l va a menjar, que vull que explique simplement per a què utilitza la taula. Diu que ha insultat un company però no s'atreveix a dir què li ha posat... La cap d'estudis li diu: escriu-ho. "Devid i go de puta", hi posa.

Fúria. Tant meua com de la cap d'estudis. Li pose HIJO en majúscules i li dic: copia "hijo" fins que no càpiga més en el full. El deixe allà amb la taula i torne a la classe... Fernandito no escriu "hijo", sinó que hi insisteix: "Devid i hijo de puta". Es veu que s'ha quedat amb les ganes de posar-ho... Però el temps passa, i "Devid" passsa a ser "hojo de puta".

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH! No serveixen ni per insultar!! Coi! Què per fer el mal cal saber-ne molt!!! A veure quan se n'enteren!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Genial!! jajajaja gran testimonio gráfico.

Creo que no te queda otra que armarte de paciencia, pero claro, eso es lo primero que te han dicho xD

Que no decaiga, un beso. Mar*

Anònim ha dit...

ai, el Fernandito ... jo vull saber la segona part! jajajaja