L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

12 d’octubre del 2008

Sorpreses.


Era una de les ciutats que realment no m'havia plantejat de visitar mai: ha estat una casualitat de la vida anar-hi, però n'he acabat ben content. A banda de gaudir un poc dels amics, riure, barallar-se, fer gresca, borratxera i festa, he trobat una ciutat que no m'esperava. Hospitalària, habitable, ben organitzada i sobretot, la senació que m'enduc és que farcida de gent de bona voluntat.

Van ser molts detalls. Com et tractaven quan preguntaves alguna cosa. L'ambient acollidor. Les cares. Però quan vaig pujar sense canvi al bus i el conductor es negava a vendre'm el bitllet, de seguida va sorgir qui me'l va pagar desinteressadament. Sé que són impressions, casualitats i que tal vegada no es puga generalitzar, però ja em direu si això et passa fàcilment a València o Barcelona! Ni de ben lluny!

Us la recomane. Arquitectònicament té llocs ben curiosos que no tenen res que envejar a València. Passejar-hi ha estat una agradable i inesperada experiència.

Visca la Pilarica! :D