L'herba és mortal. Els hòmens són mortals. Els hòmens són herba.(Bateson)

20 de gener del 2009

Sant Sebastià de Vila.


Avui fa 400 anys que Algemesí, el meu poble, va enterar-se que el rei Felip III havia signat el document pel que se li atorgaven els privilegis de Vila Reial. Casualitat que fa uns dies una notícia i una discussió per messenger em feren donar voltes a un tema que tinc una mica apartat, però que de tant en tant m'encén les passions. Es torna a parlar de banderes i d'identitat. De valencianisme i valencianitat. I un és valencià fins a la medul·la: no pot evitar defugir el tema!

D'aquí el post d'abans, llarg com un dia sense pa. Només per als que els interessi el tema, per suposat. Malgrat que no m'agrade publicar posts tan llargs, l'he penjat igualment com una manera de celebrar l'efemèride. 

Visca Algemesí i la seva patrona! :D

Per Sant Sebastià de Vila, tanca la porta i fila.